Sunday 22 May 2011

" shocked "

semalam aku terima panggilan dari orang yang da pernah aku sayang ..
giler terkejut aku ..
die call beritahu yang die da break ngn awek die ..
dan die tau aku pon da break ngn noai ..

segala mengenai aku die tahu ..
rupa nye selama nie die stalker tentang aku ..
segala aku buat , aku hadapi sume die tahu ..
tak sangka aku die begitu ambil berat lagi pasal aku ..
die still menunggu aku ..
tapi perasaan aku kt die da lama hilang n hati aku still ada nama insan yang bernama noai ..

even aku ngn noai da break , aku tak kan pernah untuk menerima orang lain dalam hidup aku ..
aku mintak maaf jay , aku bukan tak hargai ape yang ko buat selama nie tapi aku tak dapat untuk menerima ko semula .. 
anggap la aku nie sebagai kawan ko ..

INSAN YANG PERNAH AKU SAYANG SUATU MASA DULU












No comments:

Post a Comment